2024年7月14日 星期日

澳洲和牛海鮮放題。佐賀燒肉谷


今個月老公生日,平時工作時間長,又不時要加班,我決定去佐賀食放題慶祝下


今次試澳洲和牛海鮮放題😋

先來牛肉拼盤,每一款都真係各有特色,牛胸腹肉真係勁軟滑,又夠油香;牛肩里油脂分布得平均,好香牛油🧈牛舌又爽又脆,附送煙燻封門柳,都非常有肉味同咬口👍🏻🤤配有燒肉醬汁有三款燒肉汁、鹽燒同埋芥末,唔夠味先加😂













海鮮有蝦,大大隻,新鮮夠彈牙爽口;蠔🦪都脹卜卜 ,好鮮味;鮑魚彈牙爽口;原隻燒魷魚🦑惹味甘香,充滿濃郁鮮味😋仲有青口、螺、鰻魚、豬大腸等等,樣樣都好鮮味,我哋都試過唔同野食,選擇非常之多⋯⋯ 另外想推介大家食雞泡魚,簡單燒一燒有小小濃就得,鹹鹹香香,味道濃好好味,我忍唔住食咗至少3塊😋




自取櫃小食,飲料任飲,仲有雪糕🍦機,草莓🍓及蜜瓜🍈兩款味道👅我就試蜜瓜🍈,初次嘗試貓人山王,感覺挺不錯~~飯口甜品🍨超級滿足😌
.
.
佐賀燒肉谷

📍旺角雅蘭中心地下 (部份) 及 1樓116 號舖

💛🧡
======================================
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
✲✲只供參考,以上純屬個人之分享及意見。如需希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我的更多分享☆╮☆╮

沒有留言:

張貼留言